Podcast: Zadržavanje na prošlim greškama uzrokovanim mentalnim bolestima

Jednom kad se oporavimo od mentalnih bolesti, obično se zadržavamo na pogreškama iz svoje prošlosti. Misli o neuspjesima i ljudi koje smo povrijedili prešućuju nam se u glavi i otežavaju napredovanje.

Zašto razmišljamo o tim stvarima? Štiti li nas, čini li da se osjećamo bolje ili nas sprječava da idemo naprijed? U ovoj epizodi naši domaćini raspravljaju o svojim prošlim neuspjesima u nadi da omogućuje našim slušateljima da shvate da život u prošlosti doista postiže samo jednu stvar. , ,

PRETPLATITE SE I PREGLEDAJTE

"Samo mi se uvuče u duboke mračne dubine moje glave i jednostavno se vrti, i okolo, i okolo."
- Michelle Hammer

Izdvajamo iz epizode ‘Rummination’

[2:00] Danas govorimo o promišljanjima

[4:30] Ruminacije hrane zablude

[6:00] Gabe se zadržava na svojim prošlim ženama

[8:20] Michelle promišlja kako se njezin brat u prošlosti ponašao prema njoj

[11:00] Gabe je pokušao smjestiti brata da upadne u nevolje

[13:00] Želimo da se Michelle popravi sa svojim bratom

[18:00] Zašto je preživanje štetno za vaše zdravlje.

[19:30] Gabe se bavi svojim biološkim ocem

[21:00] Zašto ne možemo jednostavno prebroditi stvari i ići dalje?

Računalo generirani prijepis emisije 'Zadržavanje prošlih pogrešaka uzrokovanih mentalnim bolestima'

Napomena urednika:Imajte na umu da je ovaj prijepis računalno generiran i da stoga može sadržavati netočnosti i gramatičke pogreške. Hvala vam.

Spiker: [00:00:07] Iz razloga koji potpuno izbjegavaju sve uključene, slušate A Bipolar, Schizophrenic i Podcast. Ovdje su vaši domaćini, Gabe Howard i Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:19] Slušate osobu koja živi s bipolarnom ženom, osobu koja živi s shizofrenijom i digitalnu prijenosnu medijsku datoteku. Moje ime je Gabe Howard i osoba sam koja živi s bipolarnim poremećajem.

Michelle: [00:00:28] Bok, ja sam Michelle Hammer i osoba sam koja živi sa shizofrenijom. Jeste li sada sretni?

Gabe: [00:00:33] Da. Vidite da smo ga promijenili za sve.

Michelle: [00:00:36] Bože, ne piši više nijedno pismo. Molimo vas da se klonite naših društvenih mreža. Osoba na prvom jeziku, u redu?

Gabe: [00:00:43] Mislim da smo to uspjeli. Mislim, znate, radeći to na ovaj način, iako smo sada izbrisali diskriminaciju. Izbrisali smo stigmu. Kreveta ima dovoljno za sve. Beskućništvo zbog mentalnih bolesti je nestalo. U zatvorima nema nikoga. Koristeći prvi jezik osobe riješili smo sve te druge probleme, zar ne?

Michelle: [00:01:04] Moramo. Zbog toga je čovjekov prvi jezik uvijek komentar broj jedan koji dobivamo. Apsolutno.

Gabe: [00:01:09] Drži se. Dobivam čudnu SMS poruku.

Michelle: [00:01:11] Oh. Ma ne, što se dogodilo?

Gabe: [00:01:13] Da. Ispada da nismo ništa učinili. Nismo učinili ništa. Poput osobe prvi jezik. Nije. Nije riješilo nikakve probleme. Ne. Sad su ljudi ljuti na nas što im se rugamo.

Michelle: [00:01:22] Oh, ne! Rugali smo se ljudima? Nikada se u ovoj emisiji ne podsmjehujemo ničemu.

Gabe: [00:01:27] Uvijek smo bili tako pristojni, profesionalni i edukativni. Nikad ne kažemo jebi se.

Michelle: [00:01:32] Nikad ne kažemo jebi se, ili sisa moj kurac, ili tvoj -

Gabe: [00:01:37] [smijeh]

Michelle: [00:01:37] Bože, Gabe, čemu se smiješ? Trenutno sam stvarno ozbiljna. Ja sam osoba koja živi sa shizofrenijom. Ja sam osoba koja živi sa svojom prošlošću.

Gabe: [00:01:45] Vi ste osoba koja živi sa svojom prošlošću?

Michelle: [00:01:46] Moja prošlost na kojoj se zadržavam sa svojim promišljanjima. Sad ću promišljati o ovoj situaciji: da nisam mogao učiniti svijet boljim. Moram svijet učiniti boljim. Gabe, moram svijet učiniti boljim.

Gabe: [00:01:58] Ovo je najgora sezona u povijesti naše emisije. I to, to nešto govori. Jer imali smo neke silne grozne sezone.

Michelle: [00:02:08] Što radimo?

Gabe: [00:02:11] U slučaju da niste shvatili, dame i gospodo, govorimo o stvarima o kojima smo rumirali i prije nego što nam je postavljena dijagnoza, tijekom razdoblja oporavka u kojem pokušavamo postati bolji , i stvari koje nas i danas nekako proganjaju i očajnički ćemo izvući 20 minuta iz ovoga.

Michelle: [00:02:26] Očajno.

Gabe: [00:02:28] Dakle, Michelle, koja su to promišljanja koja poput danas misle da posljednjih šest mjeseci dugogodišnja slušateljica ove emisije zna da smo na oporavku. Ide vam sasvim dobro unatoč činjenici da ste shizofreničar. Dobro mi ide, unatoč činjenici da živim s bipolarnim poremećajem, preboljeli smo psihozu depresije manije i sve između toga. Ali mi i dalje razmišljamo o stvarima, jer to svi rade. Vjerojatno bismo trebali početi tamo. Mislite li da je promišljanje o stvarima domena samo osoba s mentalnim bolestima ili mislite da svi promišljaju?

Michelle: [00:02:59] Mislim da svi promišljaju do određene mjere. To je fino preživanje, jednostavno ne možete zaustaviti to kad stvarno izmakne kontroli.

Gabe: [00:03:07] Sviđa mi se što smo se izazvali što više puta u ovoj emisiji staviti riječ "preživanje".

Michelle: [00:03:13] Kako se piše ova riječ?

Gabe: [00:03:15] Nemam pojma. Nemam pojma da je to stvarno problem za emisiju

Michelle: [00:03:19] Trebamo li definirati preživljavanje za ljude?

Gabe: [00:03:20] Učini to.

Michelle: [00:03:21] Ruminiranje je kad možete iznova i iznova misliti na isto, jednostavno to ne možete izbaciti iz glave. Samo ide okolo i okolo i okolo. Obično te to izludi.

Gabe: [00:03:33] Tako, na primjer, Michelleina majka, koja nema apsolutno nikakvu mentalnu bolest o kojoj bi razgovarala, razmišlja o tome zašto je Michelle neuspjeh.

Michelle: [00:03:42] Hej.

Gabe: [00:03:42] Jednostavno to ne može izbaciti iz glave.

Michelle: [00:03:44] Nisam neuspjeh.

Gabe: [00:03:45] Nisam rekao da jesi. Rekao sam da tvoja majka o tome razmišlja.

Michelle: [00:03:47] Nije.

Gabe: [00:03:48] Mislim možda malo?

Michelle: [00:03:49] Nije.

Gabe: [00:03:50] U redu, moja majka, unatoč tome što nema mentalnih bolesti, bilo kako bi promišljala hoću li je baciti pod autobus na podcast.

Michelle: [00:03:58] Je li?

Gabe: [00:03:58] Mislim, vjerojatno.

Michelle: [00:03:59] Ne znam.

Gabe: [00:04:01] Da, mislim da se ona ne sere.

Michelle: [00:04:02] Često razmišljam zašto sam otpušten s bilo kojeg prethodnog posla.

Gabe: [00:04:05] Razmišljate li o otpuštanju s posla kao simptomu shizofrenije? Ili je to samo nešto za što biste željeli da se možete vratiti u prošlost i shvatiti?

Michelle: [00:04:14] Pa, to je više poput različitih situacija koje su se dogodile i kako bih volio da sam mogao drugačije postupati s njima.

Gabe: [00:04:19] Ali ne čine li to svi? Kao da li to ikad radite? I budite iskreni, mislim iskreno budite iskreni. Zapamtite da cijenimo iskrenost. Da li se ikad potučete sa svojom djevojkom i kao da se tučete, vičete, vrištite i povučete se u odvojene kutove. Sve je tiho. Gotovo je, izmislili ste i mislite: "Bože, volio bih da sam to rekao?" Ili kao da to prolazite u mislima?

Michelle: [00:04:40] Ali to je drugačije od preživanja.

Gabe: [00:04:42] Pa, kako je?

Michelle: [00:04:43] Drugačiji za mene? Jer preživanje to jednostavno ne zaustavlja. Obilazit ću i okolo i okolo, pa čak i kad prolazim ulicom prolazeći kroz bilo što, gotovo ću pretvoriti u zabludu i pomisliti da sam s onim drugim ljudima koji taj razgovor počinju ljutiti, jednostavno počnite cijelu situaciju zarađivati ​​8 milijuna puta gore nego što je bilo jer stalno razmišljam o tome iznova i iznova i iznova i iznova. Neće nestati i ako ih toliko mrze.

Gabe: [00:05:08] U vašem umu preživljavanje i zablude hrane se jedni druge?

Michelle: [00:05:13] Da, apsolutno.

Gabe: [00:05:14] Prvo razmišljate o toj stvari. Dobio sam otkaz. Otpustili su me. H.R. pozvao da me šeta dolje sedmi put kad sam stigao. Kad završite, vratili ste se u to vrijeme i mjesto. Opet to osjećate i kao da se to događa upravo sada. Iako je to bilo prije tri godine.

Michelle: [00:05:26] Da.

Gabe: [00:05:27] Wow. Događa li vam se to i dalje kao u 2019. godini? Događa li se to još uvijek Michelle Hammer?

Michelle: [00:05:32] Da.

Gabe: [00:05:33] Koja je vještina suočavanja da se to zaobiđe? Jer ste u pravu. Vi ste dobro ostvarena osoba.Zašto nas briga?

Michelle: [00:05:38] Iskreno, govoreći o promišljenim mislima. Jer kad razgovarate o promišljenim mislima, obično osoba s kojom razgovarate ide: "Zašto vam je toliko stalo do ovoga?" Možda malo porazgovarate, a onda ste poput: "Wow. U pravu si. Koga je briga za tu glupu glupu osobu ili ovu priču ili bilo što o situaciji. Tako je beskorisno zašto toliko razmišljam o tome, a prošlost ionako ne možete promijeniti. U pravu si. Razgovarao sam. Sad se osjećam bolje.

Gabe: [00:06:03] Ali ne možete li nekako promijeniti prošlost? Ne možete li se sjetiti drugačije? Ne možete to urediti u mislima, ne možete popraviti stvari koje su se ubuduće pokvarile baš kao kod različitih ljudi?

Michelle: [00:06:16] Mislite poput učenja iz svoje prošlosti?

Gabe: [00:06:17] Ne. Učenje zvuči zrelo i ovdje nam se to zapravo ne sviđa.

Michelle: [00:06:21] OK. Pa onda ne znam o čemu govorite.

Gabe: [00:06:23] Evo dobrog primjera. Treći sam brak. Moja supruga je divna i volim je, a ovaj brak traje mnogo godina. I nemam pritužbi. Želim to reći odmah sada. Ali dvaput sam se razvodila. Nisu gadni razvodi, ali, znate, stvari koje se nisu osjećale dobro. A ja sam prolazio kroz prekide itd. Dakle, svako malo moja supruga će nešto poduzeti i podsjetit će me na nešto što je moja bivša supruga učinila i razmislit ću. "Pričekaj minutu. Znate da sam to pustio kad je to učinila žena broj dva. Tako da to moram popraviti sa ženom broj tri. " Iako su potpuno druga osoba. Potpuno je drugo vrijeme i ništa nije isto, osim možda poput jedne sitnice. Zar to nikad ne radite? Kao što nikad ne pokušavate postaviti granicu sa svojim trenutnim prijateljem koju niste postavili sa svojim posljednjim prijateljem, a to je sada poput smrtnog neprijatelja?

Michelle: [00:07:10] Ne.

Gabe: [00:07:11] Ne?

Michelle: [00:07:11] Ne. Nešto što radim znam da radim sa svojom tjeskobom, ali stavljam druge ljude, da ću im početi postavljati milijun pitanja o stvarima. A onda su poput: "Zašto mi postavljate milijun pitanja?" A ja sam poput: "Oh, to je moja tjeskoba. Tada sam se samo pitao? Samo sam se pitala znate li to mjesto? Samo sam željela znati što ćeš raditi nakon? Što ćete prije raditi? Ja sam poput, jednostavno sam zabrinuta. Žao mi je. Želio sam znati." Ako to ima ikakvog smisla.

Gabe: [00:07:33] I ja to sigurno radim. Znate poput one stalne provjere vremena? Da ne želiš zakasniti?

Michelle: [00:07:37] Da.

Gabe: [00:07:38] Pa, koliko je sati? Četiri su sata. U REDU. Moramo biti tamo u četiri i trideset. Koliko je sati? To je četiri ili jedan. U REDU. Moramo biti tamo u četiri i trideset. Koliko je sati? Stari, još uvijek je četiri ili jedan. Ali znate neke stvari koje su mi zarobljene u glavi iz kojih jednostavno ne mogu izaći jesu samo kakav sam loš prijatelj bio, kakav sam bio grozan sin ili kakav sam bio užasan član obitelji.

Michelle: [00:07:58] Da, da.

Gabe: [00:07:58] A ponekad se naljutim na ljude oko sebe jer pretpostavljam da su i dalje ljuti na mene jer sam još uvijek ljut na mene. Događaju li vam se takve stvari ikad?

Michelle: [00:08:09] Mislim, još uvijek držim puno osvete protiv svog brata, što mu dugujem. Pravo? Svi kažu da se samo zadržavam na prošlosti. Čak i on kaže da jednostavno, kao, ostajem u prošlosti. Otprilike kad smo vrlo mladi. Ja i moj brat, i koliko je bio zao prema meni i svemu. Vidjeli bismo se u hodniku srednje škole, a on me ne bi ni pozdravio. Ipak, kad je otišao na fakultet, a mi smo još uvijek koristili AIM, i on bi mi odmah poslao poruku, ne bih odgovorila. Tako da nije htio razgovarati sa mnom kad me vidio u srednjoj školi na hodniku, ali ipak sam mu prestala odgovarati kad je otišao na fakultet. I to nije bilo u redu. Što za mene nema smisla. Ipak, sada se dugo nismo vidjeli jer živi u drugoj zemlji. A kad se vrati, sada moram biti ljubazna s njim. Jer pretpostavljam da je sada druga osoba? Ipak, nikad nisam dobio bilo kakve isprike ili nešto slično, ali trebao bih vidjeti da je on sada druga osoba. Ne znam zašto. A mi bismo sada trebali biti dobri prijatelji ili nešto slično. Valjda, samo iz znatiželje, zašto? Samo se pitam.

Gabe: [00:09:12] Je li vaš brat sada druga osoba?

Michelle: [00:09:14] Očigledno je da je on sada druga osoba. Ne znam. Ali-.

Gabe: [00:09:18] Morao je napustiti zemlju da bi se stvarno izvukao s vama.

Michelle: [00:09:20] Ne znam gdje se to promijenilo, ali sada bih se trebao drugačije ponašati prema njemu. Trebao bih zaboraviti sve iz prošlosti, sva zlostavljanja iz prošlosti i trebao bi mi se sada svidjeti. Ne znam zašto.

Gabe: [00:09:31] Nisam čuo da je opisano bilo kakvo zlostavljanje. Ono što ste opisali je nekoliko odraslih braće i sestara koji međusobno ne razgovaraju.

Michelle: [00:09:36] Ne. Pa dobro.

Gabe: [00:09:37] Što on znači za vas? Je li vas prozvao? Čekaj, je li ti povukao pigtaile?

Michelle: [00:09:39] Pa, išao je na karate i vježbao bi sve svoje karate pokrete na meni. Neprestano hrvanje, zabijanje glave u zemlju dok mi nos ne iskrvari. Zovu me Michael umjesto Michelle. Nazvavši me dječakom. To je išlo s Michaelom. Zalupivši mi vrata u lice. Ne dopuštajući mi da se igram s njim. Kao kad smo vrlo mali. Pokušajte koristiti njegove igračke, ne smijete koristiti njegove igračke. Zapravo, kad su se mama i tata vratili kući sa mnom iz bolnice kad sam se rodio, i rekli su: "Oh, Seth, evo ti sestre." Bacio je plišanu životinju na mene. Da. Ne znam zašto su mi ispričali tu priču.

Gabe: [00:10:11] Dakle, on je vaš stariji brat?

Michelle: [00:10:12] Da.

Gabe: [00:10:12] Jer rekli ste da vam je dobacio plišanu životinju kad ste se vratili kući iz bolnice, a oni su vam ispričali tu priču i vi to slažete sa svim ostalim problemima koje ste imali s bratom odrastanje dok ste bili djeca?

Michelle: [00:10:27] Da, i moj sličan slomio mi je ogrlicu, a onda me za to krivio jer sam bio dosadan. Zato me morao gurnuti i moja ogrlica mi se našla na putu i pukla je.

Gabe: [00:10:36] Ovo je nevjerojatno što ste to iznijeli, i evo zašto. Jer u svijetu mog brata i sestre, ja sam vaš stariji brat. Bila sam najstarija. Bila sam nevjerojatno ljubomorna na svog brata. Jednom da bih ga doveo u nevolju dok smo bili djeca, izvadio sam sirup iz smočnice i bacio ga na pod kako bih ga mogao namjestiti da to učini. Znajući da će upasti u nevolju. Moja se majka tog jutra slučajno kretala brže nego inače i gledala me kako to radim. I premda je vidjela da to radim, svejedno sam ga pokušala kriviti za to. Apsolutno, nedvosmisleno, samo sam mrzio što ga imam za brata. Bio sam vrhunski pas. Bila sam najstarija. Prije sam živio s bakom. Tada se moja majka ponovno udala i devet mjeseci kasnije dobio sam tog gada u svojoj kući i ponašao se prema njemu kao prema apsolutnom smeću. Apsolutno smeće.

Michelle: [00:11:22] Najdraže mi je bilo kad bi rekao: "Glup si." A ja bih rekao, "Ne, ti si glup." A onda bi rekao: „Pa, pametniji sam od tebe. Pa ako sam glup, koliko si glup?

Gabe: [00:11:30] Znate da ste sada odrasli, zar ne?

Michelle: [00:11:31] Znam. Ali očito to ne mogu preboljeti, jer ne razumijem zašto bih ga sada trebao voljeti kad nikad nisam dobio bilo kakvu ispriku.

Gabe: [00:11:38] Kakvu vrstu isprike želite dok ste odrastali?

Michelle: [00:11:41] Možda samo, "Žao mi je što sam ti bio užasan seronja, godinama sam te ignorirao i sve slično."

Gabe: [00:11:47] Slušajte, nikad nisam rekao bratu i sestri: "Žao mi je. Bio sam ti užasan seronja. " Ikad.

Michelle: [00:11:55] Pa da ne razumijem, zašto ga moram prihvatiti u svom životu?

Gabe: [00:11:59] Mislim da nemate. Ali osjećate li se dobro trenutno?

Michelle: [00:12:01] Svatko iz moje obitelji mi govori da ga moram prihvatiti u svom životu.

Gabe: [00:12:06] U redu. Pa jebi ih. Ne. Samo sjednite i razmislite o tome koliko je Michelle bila bijesna i bijesna 8, 12 i 15 godina.

Michelle: [00:12:13] Pričekajte sekundu, čuti ćemo od našeg sponzora.

Spiker: [00:12:16] Ovu epizodu sponzorira betterhelp.com, sigurno, prikladno i pristupačno internetsko savjetovanje. Svi savjetnici su ovlašteni profesionalci s ovlaštenjem. Sve što podijelite je povjerljivo. Zakažite sigurne video ili telefonske sesije, plus chat i poruke sa svojim terapeutom kad god smatrate da je to potrebno. Mjesec internetske terapije često košta manje od jedne tradicionalne seanse licem u lice. Idite na betterhelp.com/ i iskusite sedam dana besplatne terapije da biste provjerili odgovara li mrežno savjetovanje za vas. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:12:44] Želite da odgovorimo na vaša pitanja u emisiji? Idite na .com/BSPquestions i ispunite obrazac.

Gabe: [00:12:54] Vratili smo se, još uvijek pokušavamo izgovoriti riječ prožvakanje što je više moguće moguće. Imate 30 godina, nastavili ste sa svojim životom. Ali još uvijek razmišljate o sranjima koja su vam se dogodila kad ste imali doslovno osam godina.

Michelle: [00:13:06] Ok, vidim kamo ideš s ovim.

Gabe: [00:13:08] Kako vam to ide?

Michelle: [00:13:08] Ne znam. Ne vidim ga. Ne moram razgovarati s njim. A onda moja mama kaže: „Jesi li razgovarala s bratom? Jeste li mu poslali poruku? Jeste li razgovarali s njim? " Da. “Ne sviđa mi se što vi momci nemate veze. Zašto se moja djeca međusobno mrze? "

Gabe: [00:13:23] Pa, mislim da ste artikulirali zašto sve mrzite.

Michelle: [00:13:25] Znam, samo kažem, to ona kaže.

Gabe: [00:13:27] Mislim, je li vam išta učinio kao odrasla osoba? Utvrdimo to odmah. U vrijeme kad ste oboje postali odrasli odrasli ljudi, je li on? Ili je bio dobro?

Michelle: [00:13:36] Pa, kad sam diplomirao na fakultetu, radio je u nekoj vrsti dizajnerske agencije. Njegov šef, kreativni direktor, htio mi je dati nekoliko savjeta. Tako me je uveo i pogledao moj portfelj, a njegov šef mi je rekao: „Sviđaju mi ​​se tvoje stvari. Želim vam pružiti pomoć. Htio sam vam ponuditi kao honorarni staž ovdje, ali vaš je brat rekao ne ”.

Gabe: [00:13:54] Pa, ali ne znate da je to istina.

Michelle: [00:13:57] Njegov mi je šef rekao.

Gabe: [00:13:58] Da, ali što onda? Ljudi stalno lažu.

Michelle: [00:14:00] Ne, to bi sto posto učinio moj brat. Zašto bi lagao i rekao da bih vam ponudio praksu ovdje, ali vaš je brat rekao ne? Jer zašto bi me pozvao da dođem tamo i pogledam svoj portfelj, vidim sav svoj rad i da mi savjet? Zašto bi se ponudio da to učini?

Gabe: [00:14:16] Ako vam je htio reći ne, zašto je to uopće učinio?

Michelle: [00:14:17] Samo mi je davao savjete. I upravo je rekao da mi želi ponuditi praksu i da će to u potpunosti učiniti za mene, ali moj brat je rekao da nije.

Gabe: [00:14:25] Dakle, vaš je brat bio šef svog šefa?

Michelle: [00:14:27] Moj brat je rekao da je ne zapošljavate kao pripravnicu.

Gabe: [00:14:31] Zašto je onda uopće razgovarao s vama?

Michelle: [00:14:32] Jer mi je htio dati savjet.

Gabe: [00:14:34] Jeste li pitali svog brata o ovome?

Michelle: [00:14:36] Ne, ne bih želio započeti borbu.

Gabe: [00:14:39] Ali, ovdje nekako osjećam miris štakora.

Michelle: [00:14:41] Ne, ovdje ne osjećam miris štakora. Očito, Gabe, ne poznaješ mog brata ako ne vjeruješ u ovu priču.

Gabe: [00:14:46] Jednostavno nema prsten istine.

Michelle: [00:14:47] Zapravo, zaista zvuči istinito.

Gabe: [00:14:50] U redu. Recimo da je to potpuno istina. To je 100 posto.

Michelle: [00:14:52] U redu.

Gabe: [00:14:52] Recimo da zvuči istinito?

Michelle: [00:14:54] Kažeš da zvuči istinito? To je 100 istina.

Gabe: [00:14:55] Točno, to je 100 posto istina. Slažem se. Prije koliko vremena je to bilo? Koliko godina?

Michelle: [00:15:00] Vjerujem da sam imao 22. U redu, bilo je to prije osam godina.

Gabe: [00:15:04] Osam godina? Svi, Michelle Hammer ima 30 godina.

Michelle: [00:15:04] Rekao si za odrasli život, Gabe. Odgajao sam nešto u svom odraslom životu, to je to. Dakle, znate, to je samo da znate, rekli ste nešto u mom odraslom životu.

Gabe: [00:15:14] Ne znam. Ne znam. Jako ste uzrujani zbog ovoga.

Michelle: [00:15:17] Nije želio da radim na istom mjestu na kojem je i on radio. Rekli ste da odrasli život tamo ide ili ne.

Gabe: [00:15:25] Ali to stalno ponavljate.

Michelle: [00:15:26] Također, moj brat živi u Kolumbiji. Kolumbija zemlja, a ne fakultet. Ljudi su se to već jako miješali.

Gabe: [00:15:31] Jeste li svog brata izbacili iz zemlje?

Michelle: [00:15:35] Drago mi je što je otišao.

Gabe: [00:15:35] U redu.

Michelle: [00:15:38] U međuvremenu, znate li tko nikada nije pozvan u Kolumbiju da ga dođe posjetiti?

Gabe: [00:15:40] Idem s tobom.

Michelle: [00:15:41] Da.

Gabe: [00:15:42] Mislite li da je razlog što vas nikad nisu pozvali zato što ga mrzite?

Michelle: [00:15:48] Nikad me nije pozvao.

Gabe: [00:15:48] Jer ga mrziš.

Michelle: [00:15:50] Pa, nikad me nije pozvao.

Gabe: [00:15:51] Jer ga mrziš.

Michelle: [00:15:52] Nikad me nije pozvao.

Gabe: [00:15:53] Jeste li ga pozvali u svoju kuću?

Michelle: [00:15:55] Bio je u mom stanu. Bio je tamo.

Gabe: [00:15:58] Uzrujani ste zbog ovoga, zar ne?

Michelle: [00:15:58] Pa, zadržavamo se na prošlosti, Gabe.

Gabe: [00:16:00] Želite imati odnos sa svojim bratom, zar ne?

Michelle: [00:16:03] Ne slažemo se.

Gabe: [00:16:05] Nisam rekao slažete li se. Rekao sam želiš li se slagati?

Michelle: [00:16:08] Želim da prizna što je učinio.

Gabe: [00:16:13] Ali zašto želite da on prizna što je učinio?

Michelle: [00:16:16] Zato što se ponaša tako nevino.

Gabe: [00:16:17] Zaista sam ozbiljna.

Michelle: [00:16:19] Poput izgleda, ponaša se kao da nije učinio ništa loše. A onda je prošlost prošlost i ja bih je trebao ignorirati.

Gabe: [00:16:24] Slušajte, evo što govorim, vi mislite o stvarima koje su se dogodile kao dijete i kao mlada odrasla osoba. Puno. I to donosi. Očito ste nesretni zbog ovoga, a drugi članovi vaše obitelji znaju da ste zbog toga nesretni i pokušajte to popraviti. Iako naoko loše. I potpuno se slažem da su sve te stvari istinite. Pitanje koje imam za vas ovo je jedino pitanje na koje želim da odgovorite. Želite li da se ispriča jer želite ispriku? Ili želite da se ispriča jer vam nedostaje brat i želite popraviti vezu?

Michelle: [00:16:56] Da, želio bih popraviti vezu.

Gabe: [00:16:58] Ok, pa reci to. Recite da je razlog zašto toliko razmišljate o tome zato što ste tužni što se borite sa svojim bratom.

Michelle: [00:17:05] A imao sam prijatelje koji su mog brata sreli u više navrata i rekli su mi da je kurac vašeg brata.

Gabe: [00:17:11] Da, zvuči kao pravi kurac. Slušajte -

Michelle: [00:17:13] Samo kažem. Samo kažem.

Gabe: [00:17:14] Ne kažem da nije. Tvoj brat je kurac. Kažem da morate razumjeti vlastitu motivaciju jer dok to ne učinite mislim da to nećete preboljeti. I mislim da mnogi naši slušatelji imaju nekoga u svom životu zbog kojeg se tako osjećaju. Bez obzira radi li se o prijatelju, članu obitelji, u nekim slučajevima to je poput roditelja ili skrbnika. To je netko tko im je pomogao odgojiti ih ili autoritet i oni svi prožimaju dan danas.A ako ne poprave vezu ili prebrode vezu, stavlja im lisice u sadašnjost kao da su vam stavljene lisice jer o tome razmišljate upravo sada i zauzima previše vašeg prostora za nekog tipa koji ne živi ni na selu. I drugo, samo ga trebate pustiti i odlučiti hej, izgleda da ova veza nije za mene i prestati razmišljati o tome. Iskreno, mislim da ništa od ovoga nema nikakve veze sa shizofrenijom. Mislim da nema. Sve je povezano s činjenicom da vas poznate veze naše obitelji i prijatelja, to je stvar koja vas sjebe.

Michelle: [00:18:10] Mislim da je kakve veze ima sa shizofrenijom činjenica da ću razmisliti o tome i samo ću strugati u glavu, a ona mi se uvlači u duboke mračne dubine moje glave i samo obiđi i uokolo i okolo i okolo.

Gabe: [00:18:22] Želite znati tko je moj stariji brat? Želiš znati tko to čini za mene? Želiš znati tko mi se uvlači u glavu i samo se okreće i okreće i nikad neće pustiti? Moj biološki otac. Čovjek je mrtav. On je mrtav i o njemu razmišljam potpuno isto kao i vi o svom bratu.

Michelle: [00:18:41] Stvarno?

Gabe: [00:18:41] Da, on je mrtav. Ne može se ispričati. Ne može to nadoknaditi. Gotovo je. Pobijedio sam jer nisam umro od alkoholizma.

Michelle: [00:18:49] Mogu shvatiti zašto.

Gabe: [00:18:50] Zašto ste me mrzili? To je sve o čemu mogu razmišljati, zašto me mrzio? A sada ćete učiniti potpuno istu stvar koju sam upravo učinio za vas. Bit ćeš poput: "Čovječe, nije te mrzio jer je bio kurac. Bio je alkoholičar. Napustio je svoje dijete. " To je razina koju sami mučimo.

Michelle: [00:19:02] Shvaćam to. Kad roditelj odabere alkohol umjesto djeteta. Mogu razumjeti zašto se dijete osjeća jako uznemireno.

Gabe: [00:19:10] Oh, vidi, mislim da nije odabrao alkohol umjesto mene. Mislim da je izabrao doslovno sve. Mislim da bi odabrao poput lista koji puše nada mnom.

Michelle: [00:19:18] Ponekad je otac samo sperma.

Gabe: [00:19:20] Da. Znate da zovem svog davatelja sperme.

Michelle: [00:19:22] Da. To je ponekad samo ono što je otac.

Gabe: [00:19:25] Ali ovo je najveća promišljenost koju imam jer se pitam kako je on to znao? Na dan kad sam se rodio, da sam bio slomljen i bezvrijedan? Kako to da je znao ono što nitko drugi ne može shvatiti?

Michelle: [00:19:37] To nije znao.

Gabe: [00:19:37] Ali, mislim -

Michelle: [00:19:38] Znao je da je slomljen.

Gabe: [00:19:41] To nije znao. Imao je dobar život. Bio je sretan. Umro je fino.

Michelle: [00:19:44] Ne, nije bio sretan, bio je alkoholičar.

Gabe: [00:19:46] Da, sretna.

Michelle: [00:19:47] Ne, nema sretnih alkoholičara.

Gabe: [00:19:50] Znate onu cijelu stvar samoliječenja koju ponekad ne igra. Mislim da uopće nije samoliječio. Mislim da je on bio samo tip koji je radio sve što je htio i govorio što god je želio i ponašao se međutim. Bio je samo nezreo.

Michelle: [00:20:00] Tada nije bio spreman biti tata.

Gabe: [00:20:03] Mislim, bio je vrlo mlad. Moja je majka zatrudnjela u srednjoj školi, a on je također bio u srednjoj.

Michelle: [00:20:07] Ok, to čini malo bolje.

Gabe: [00:20:08] Ali on to nikada nije nadoknadio. Vidio sam ga na samrtnoj postelji. Bio je u hospiciju. Imao je žuticu, oči su mu bile žute. Rekli su mi da imam manje od dva tjedna života. A ja sam poput: "Imate li mi što reći?" A on je bio poput: "Kriva je tvoja mama."

Michelle: [00:20:23] To je rekao?

Gabe: [00:20:23] To je uglavnom ono što je rekao.

Michelle: [00:20:25] On je kurac.

Gabe: [00:20:26] O, da.

Michelle: [00:20:26] Kao da je kurac. Tvoj biološki tata, on je kurac.

Gabe: [00:20:29] Ali zašto to ne mogu preboljeti?

Michelle: [00:20:31] Jer on je tvoj otac.

Gabe: [00:20:33] Da, imam tatu. On je ziv. Živi u Tennesseeju. On je cool.

Michelle: [00:20:35] Jer on je dio vas.

Gabe: [00:20:37] I ne pokušavam biti nervozan ovdje, ali on je samo tip koji je imao spolne odnose s mojom mamom. Cijenim DNK i sve ostalo

Michelle: [00:20:45] Ali ako to možete reći, zašto onda to ne možete preboljeti?

Gabe: [00:20:48] Točno. I zato promišlja, jer intelektualni dio Gabea Howarda misli -

Michelle: [00:20:54] Pa, jesi li ljut na svoju mamu zbog toga što je izvadila ovog tipa?

Gabe: [00:20:57] Ne. Pa, mislim, ljut sam na mamu što mi je dala život, ali to je poput cijele 'druge epizode. Ne razumijem zašto sam se trebao roditi i zašto se moram roditi slomljen i zašto sam ovdje.

Michelle: [00:21:08] Postoji razlog zašto ste ovdje, a ovdje postoji i svrha.

Gabe: [00:21:12] Ne vjerujem u to.

Michelle: [00:21:13] Svrha. Vjerujem da uvijek postoji razlog zašto ste ovdje.

Gabe: [00:21:17] Vjerujete u vape olovke.

Michelle: [00:21:20] Vjerujete u dijetalnu kolu. Možda postoji svemir bez dijetalne koke.

Gabe: [00:21:23] To je zlobno.

Michelle: [00:21:24] Niste tamo. To je blizu ovdje.

Gabe: [00:21:27] To je zlobno.

Michelle: [00:21:28] Ovdje ste da pijete dijetalnu kolu.

Gabe: [00:21:30] Michelle, ozbiljno. Ozbiljno, ništa od ovoga ne služi nikome od nas, pa zašto to radimo?

Michelle: [00:21:36] Jer ne nestaje.

Gabe: [00:21:39] A zašto ne nestane?

Michelle: [00:21:40] Ne znam zašto to ne nestane.

Gabe: [00:21:42] Točno. Sudeći prema našoj e-pošti, mnogi naši slušatelji imaju ovaj problem jer jednostavno imaju tu stvar koju jednostavno ne mogu preboljeti. A ako nisu ništa naučili slušajući ovu emisiju, to znači da nisu sami. Mnogi ljudi imaju te stvari koje jednostavno ne mogu preboljeti i mislim da bi itko tko me sluša i vas posljednjih 20 minuta pomislio vau da ovo dvoje moraju to preboljeti, jer im to nikako ne služi.

Michelle: [00:22:05] Samo malo. Zar ne mislite?

Gabe: [00:22:06] Ali mi to ne puštamo. Nadam se da nas možda slušaju i shvaćaju kako je beskorisno to što jednostavno ne prebolimo i misle kako ja ne želim biti poput njih i otpuštaju svoj bijes i stvari na koje samo preživljavaju i ne može prijeći. Ali sumnjam da će se mnogi ljudi držati te promišljenosti i nadam se da će pronaći neki način da je svedu na minimum jer smo je na kraju Michelle sveli na minimum. To ne utječe na nas na isti način u našoj trenutnoj dobi. Da je to vjerojatno bilo prije 10 godina. Mislite li da o ovome razmišljate manje nego prije pet godina?

Michelle: [00:22:44] Oh, definitivno puno manje.

Gabe: [00:22:45] Dakle, zaista postoji neka mudrost koja vremenom liječi sve rane.

Michelle: [00:22:49] I znate da živite u drugoj zemlji.

Gabe: [00:22:52] Pa sam morao ubiti svog biološkog oca. Morali ste poslati brata u drugu zemlju i sad odjednom postajemo bolji. To je fantastično. To je definitivno djelotvoran savjet. Svi su uzbuđeni što slušaju ovu epizodu bipolarnog shizofrenog podcasta, jer sada mogu pobijediti vlastita preživljavanja smrću i deportacijom.

Michelle: [00:23:15] Da.

Gabe: [00:23:16] Ne mogu svaka epizoda biti pobjednice, dame i gospodo, ali nadamo se da ste nešto izvukli iz toga. Hvala vam što ste se uključili u ovu epizodu Bipola, šizofrenika i podcasta. Ne zaboravite preskočiti do store.PsychCentra.com, ostalo je nekoliko košulja. Ovo je zadnji put. Doslovno posljednji put da ćemo u ovoj emisiji predstaviti majice "Definiraj normalno". Dakle, ako ste visjeli na tome da ga želite kupiti, sada je vrijeme. Hvala svima. Molimo vas da nas lajkate posvuda i vidimo se sljedeći put.

Michelle: [00:23:45] On je kurac!

Spiker: [00:23:50] Slušali ste bipolarni šizofreni podcast. Ako volite ovu epizodu, nemojte je držati za sebe, idite na iTunes ili željenu aplikaciju za podcast da biste se pretplatili i recenzirali za rad s Gabeom, idite na GabeHoward.com. Da biste radili s Michelle idite na Schizophrenic.NYC. Za besplatne izvore mentalnog zdravlja i internetske grupe za podršku. Idite na službeno web mjesto .com Show-a .com/bsp, možete nam poslati e-poštu na [email protected]. Hvala vam što ste slušali i široko dijelili.

Upoznajte svoje bipolarne i šizofrene domaćine

GABE HOWARD formalno je dijagnosticiran bipolarni i anksiozni poremećaji nakon što je 2003. preuzet u psihijatrijsku bolnicu. Sada je u oporavku, Gabe istaknuti aktivist za mentalno zdravlje i domaćin nagrađivanog podcasta Psych Central Show. Također je nagrađivani pisac i govornik koji putuje po zemlji kako bi podijelio šaljivu, ali poučnu priču o svom bipolarnom životu. Da biste surađivali s Gabeom, posjetite gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER službeno je dijagnosticirana shizofrenija u 22. godini, ali pogrešno joj je dijagnosticirana bipolarna bolest u 18. Michelle je nagrađivana zagovornica mentalnog zdravlja koja se pojavljuje u tisku diljem svijeta. U svibnju 2015. godine Michelle je osnovala tvrtku Schizophrenic.NYC, liniju odjeće za mentalno zdravlje, s misijom smanjenja stigme započinjanjem razgovora o mentalnom zdravlju. Čvrsto je uvjerena da vas samopouzdanje može dovesti bilo gdje. Da biste surađivali s Michelle, posjetite Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->