Podcast: Bipolarna i šizofrena rasprava o psihijatrijskim lijekovima

Psihijatrijski lijekovi dobivaju lošu reakciju kad nisu zasluženi, dok ih neki istovremeno vide kao krajnji tretman za ljude koji žive s mentalnim bolestima. Obojici naših domaćina potrebni su propisani lijekovi da bi dobro živjeli, a to ljude u njihovoj okolini postavlja pitanja - od kojih su neka čudnija od drugih.

Uključite se u ovu epizodu da biste čuli što imaju za reći.

PRETPLATITE SE I PREGLEDAJTE

"Toliko mi je bio ponos da sam to prebolio da su mi trebali psihijatrijski lijekovi."
- Michelle Hammer

Izdvajamo iz epizode ‘Meds’

[1:00] Što se događa kad Gabe i Michelle ne uzimaju lijekove.

[4:00] Ljudi nas jednostavno vole pitati za lijekove.

[8:00] Stigma medicinskih stručnjaka.

[14:00] Molimo vas da ne kupujete tablete od ljudi za samoliječenje.

[16:30] Michelleino putovanje lijekovima.

[19:00] Što djeluje bolje: traka za trčanje, joga ili lijekovi?

[21:00] Tjeskoba dana otežava ustajanje ujutro.

[24:00] Gabe i Michelle priznaju da su se stigmatizirali o vlastitim lijekovima.

Računalo generirani prijepis za emisiju 'Bipolarni i šizofreni diskusirani psihijatrijski lijekovi'

Spiker: [00:00:07] Iz razloga koji potpuno izbjegavaju sve upletene, slušate Bipola, šizofreničara i podcast. Ovdje su vaši domaćini, Gabe Howard i Michelle Hammer.

Michelle: [00:00:18] Dobrodošli u Bipolar, Schizophrenic i Podcast. Ja sam Michelle. Šizofrena sam.

Gabe: [00:00:22] Ja sam Gabe i bipolaran sam, a ovdje smo da razgovaramo o lijekovima.

Michelle: [00:00:27] Lijekovi. Da. Uzmem malo. Uzmeš li malo, Gabe?

Gabe: [00:00:29] Naravno. Uzimam mnogo lijekova. Uzimam lijekove svako jutro i svaku večer. Koliko često uzimate lijekove?

Michelle: [00:00:36] Uzimam sedam ujutro, ne, uzimam šest ujutro. Uzimam jedan noću.

Gabe: [00:00:41] U redu, znači imamo isti raspored: ujutro i navečer. Ali glavnicu uzmem noću, jer me nekako nokautiraju i pomažu mi da spavam. Ali većinu lijekova uzimate ujutro, jer vas upozoravaju na dan.

Michelle: [00:00:52] Da. Moram biti na oprezu za taj dan. Inače ni ne znam što se događa danju.

Gabe: [00:00:57] Sjećate li se vremena kada smo pokušali snimiti epizodu prije nego što ste uzeli lijek?

Michelle: [00:01:04] Nemam. Jer se zapravo ne mogu sjetiti ničega prije nego što ujutro popijem lijekove.

Gabe: [00:01:10] Bilo je nevjerojatno. Na svako pitanje koje sam vam postavio odgovorili ste na ovaj način: "Da."

Michelle: [00:01:18] [smijeh]

Gabe: [00:01:18] Imali ste najsmjeliji pogled. Ali zanimljivo je, a razlog zbog kojeg to iznosim je taj što mnogi ljudi opisuju psihijatrijske lijekove kao da uzrokuju taj prazan pogled. Kao da ih čini umornima ili neskladnima. Ali, vi imate suprotan učinak bez lijekova. Mislim, osobno sam to vidio. Gotovo ste prazni.

Michelle: [00:01:39] Ne mogu se koncentrirati ni na što što se događa preda mnom. Ništa nema smisla. Uopće nisam koherentan. A ako mi kažete nešto važno, neću se toga sjećati.

Gabe: [00:01:51] Mislim da je smiješno to što ste ponekad takvi ... Ja kažem, "Michelle, jesi li se sjetila to učiniti?" A vi ste poput: "Jesam li uzeo lijekove kad ste mi rekli?" To ste zaključali i napunili. Kao da ste spremni. I ja sam kao: "Zapisao sam."

Michelle: [00:02:03] Mislim, možete li se sjetiti ičega prije nego što uzmete lijekove?

Gabe: [00:02:06] Mogu, ali znate da liječimo različite poremećaje i reagiramo na stvari. Dakle, nekako je smiješno, jer imam još jedan izgovor zaključan i napunjen. Ja cijelo vrijeme kažem svojoj supruzi: "Jesi li mi rekao nakon što sam uzeo lijekove?" Jer kad jednom uzmem lijekove noću i popnem se u krevet, tada ona kaže: "Oh! Želim razgovarati o danu s Gabeom. " I ja sam na silaznoj spirali u snu.

Michelle: [00:02:28] Mislim da je smiješno ono o čemu smo ranije govorili. Mi smo kao, "Da, kad odem noću, ponekad se iskradem do kuhinje i pojedem nešto hrane." A vi ste poput: "O moj Bože! Da, i ja sam sinoć učinio potpuno isto. "

Gabe: [00:02:38] Za ljude koji ne znaju, Michelle i ja snimamo raspored, postavlja nas na isto mjesto i ona spava u gostinskoj sobi u mojoj kući jer sam milostiv.

Michelle: [00:02:46] Pustio bih vas da spavate u mojoj gostinskoj sobi. Da sam ga imao.

Gabe: [00:02:48] Nemate ga, živite u New Yorku. Morao bih spavati u kupaonici.

Michelle: [00:02:51] Možete spavati na mom krovu.

Gabe: [00:02:52] Mogu li spavati na tvom krovu?

Michelle: [00:02:53] Da, potpuno.

Gabe: [00:02:55] To je tako lijepo.

Michelle: [00:02:56] Dobivate čitav krov za sebe.

Gabe: [00:02:58] Možete spavati na mom krovu, ako uspijete gore.

Michelle: [00:03:00] Naravno. Je li ravno?

Gabe: [00:03:01] Ne.

Michelle: [00:03:02] Pa, krov mi je ravan.

Gabe: [00:03:04] Kao i vaša prsa.

Michelle: [00:03:05] Oh, pa! Bar imam bradavice.

Gabe: [00:03:09] To je pošteno. To je pošteno. Sjećam se da je vaš otac bio poput: "Morate prestati podizati Gabeove bradavice, jer to radite prečesto!" Dakle, on trenutno sluša ovu epizodu i baš je poput: "Rekao sam joj. Rekao sam joj da to ne čini. " Tako radim glas vašeg oca. "Rekao sam joj!"

Michelle: [00:03:25] On je više poput, "Možete li prestati podizati bradavicu? Možete li prestati pričati o njegovim bradavicama? Stani već. Prestani s bradavicama ”

Gabe: [00:03:35] Što bi rekla Blanche?

Michelle: [00:03:36] Rekla bi, "Kako čovjek nema bradavice? Ne razumijem. Što?"

Gabe: [00:03:41] Pa, idemo dalje. Želimo razgovarati o mnogim stvarima o lijekovima. Napravili smo cijelu epizodu o sramoćenju tableta, pa se nećemo toliko doticati s tim. No, preporučujemo vam da se vratite i poslušate ako to već niste čuli. Ali nakon što je izašla ta epizoda, ljudi su nam poslali e-poštu i pitali "Što je s ovim problemom? A ovaj problem? A ovaj problem? A ovaj problem? " A jedna od onih o kojima su nam ljudi puno slali e-mailom, a to se dogodilo i Michelle, jesu ljudi koji traže naše lijekove. Doslovno se nudi da kod nas kupite lijekove.

Michelle: [00:04:17] Da, ozbiljno. Moja je prijateljica htjela odvesti Amtrak kući i bila je toliko nervozna kad je otišla na kolodvor Penn i pronašla vlak da joj se sviđa, "Mogu li kupiti jednu od vaših tableta od vas? Jedan od vaših benzosa? Mogu li kupiti jedan od njih kod vas? " A ja sam bio poput: "Zašto vam treba benzo da biste uhvatili vlak Amtraka? Znate da vam ne dajem lijekove za moj psihološki poremećaj kako biste mogli uhvatiti vlak za Amtrak. "

Gabe: [00:04:45] Prvo što je željela je pretvoriti vas u trgovca drogom.

Michelle: [00:04:48] Da. Nisam trgovac drogom.

Gabe: [00:04:50] Dakle, to je prvo što je bilo pogrešno. I 2) da ste to učinili, to bi za vas bila jedna tableta manje. Što bi vaš život dovelo u opasnost.Mislim, koliko biste ih mogli prodati prije nego što svoje zdravlje dovedete u opasnost? Ovo je samo vrlo loša ideja jer su vam potrebne te tablete.

Michelle: [00:05:09] Točno. Trebam ih. Ne mogu ih samo pokloniti ljudima. Ovdje nisam samo mala ambulanta. Ma evo - izvoli. Izvoli.

Gabe: [00:05:17] Jer sada nemate tablete i postalo bi bolesnije.

Michelle: [00:05:20] Da. Mogao bih dobiti više, ali-

Gabe: [00:05:22] Pa, ali razgovarajmo o tome na trenutak. To je jedna od stvari koja stigmatizira samo tablete općenito, a posebno lijekove protiv bolova. Stigmatizira sve vrste droga koje su ljudima potrebne za bolji život. I prvo što ljudi kažu je, "Pa da, ali oni ih samo prodaju!" Kao da sve slikaju tim kistom. I očito je toliko često da se ljudi osjećaju ugodno nudeći otkupiti ove tablete ljudima za koje znaju da su im propisani. Tako da imamo zaista veliku odgovornost da ne igramo na to, ruku na srce jer će tada biti sve teže i teže dobiti te lijekove. I već vam je jako teško ispuniti svoje skripte.

Michelle: [00:06:00] O moj Bože! Kad uzmem ADHD tabletu! Cijela stvar, znate, s kontroliranom supstancom. Ako mi ga ne mogu dati dan prije nego što ga napunim, moram izvršiti plaćanje iz džepa. Što je smiješno jer mi ga neće dati jednog dana ranije. U ljekarni me samo izluđuju zbog "ovo je kontrolirana tvar". Stvar je u tome da će mi to učiniti, ali trebali bi uzeti i moj id. Skeniraj moj ID i zapišite moj broj licence. Ali ponekad to i ne rade. Oni se ni ne pridržavaju vlastitih pravila.

Gabe: [00:06:32] Budući da su pravila postala toliko glomazna, gotovo ih je nemoguće slijediti. Također živimo u doba nepotrebnih medicinskih tretmana ili samo medicinskih upada. Na primjer, puno ljudi kojima se prepišu takvi lijekovi traži se da urade krv.

Michelle: [00:06:50] Mm hmm.

Gabe: [00:06:51] Ne trebaju im nalaz krvi. Analiza krvi nije iz bilo kojeg razloga, osim da bi se dokazalo da uzimaju tablete. Dakle, živimo u društvu u kojem uzimamo ljude kojima su potrebne tablete i podvrgavamo ih nepotrebnim medicinskim pretragama koje koštaju novac, vrijeme i energiju i imaju neke nula šanse za komplikaciju. Sve zato što se bojimo ljudi koji krše zakon. I da ne pogriješite, ljudi krše zakon. Ali ljudi poput nas trpe posljedice ovoga. I to je posve nepravedno.

Michelle: [00:07:24] To nije pošteno. Nisam ni slutio da su zato uzimali krvni test. Da bismo bili sigurni da pijemo tablete?

Gabe: [00:07:29] Da. Sada, u idealnom slučaju, trebate vađenje krvi iz drugih razloga. Kao što, na primjer, dobivam panel za jetre i panel za nedostatak vitamina. Ali u tom testu oni testiraju kako bi bili sigurni da sam i ja na lijekovima. Dakle, ne dobivam nepotreban štap u kojem bih ionako morao dati krv. Ali samo je činjenica da me, znate, moj liječnik nekako špijunira. Razumijem razlog i izgleda da se ne možete boriti protiv gradske vijećnice, ali jednostavno vau. Samo vau.

Michelle: [00:07:55] Kao što znate, nedavno sam otišla liječniku samo zbog godišnjeg fizičkog vaspitanja i oni znaju da sam na lijekovima i slično. I bio sam savršeno dobro tijekom cijelog tjelesnog i ništa uopće nije bilo problem. Ali ipak, na tom sam fizičkom poslu dobio papir o depresiji i morao sam ga ispuniti o svojim osjećajima. Kao, što je s tim posjetom izgledalo kao da moram ispuniti rad o depresiji i kako se osjećam? Osjećam se dobro i momak je trebao steći takav dojam kad sam bila s njim. Bi li netko drugi tko uđe morao ispuniti obrazac o depresiji i kako se osjećam? Osjetio sam da je to stigma upravo tamo. Samo zato što zna da sam shizofreničar, morao sam ispuniti cijeli članak o depresiji.

Gabe: [00:08:32] Vidite, to je jedan od onih koji mogu ići u bilo kojem smjeru. Mislim, budimo pošteni, recimo da je on mislio da patite od depresije i da je želio to poduzeti? To je jako dobro. Ali mogao bi biti i poput: „Ona zaluđuje. Reći ću joj da ispuni ovaj obrazac da me pokrije. " Nisam bio tamo, ne znam koji je to bio. Ali tako često medicinska zajednica vidi probleme s mentalnim zdravljem kod ljudi i oni to ignoriraju jer ne žele znatiželjeti ili ići tim putem. Dakle, u vašem konkretnom slučaju ne znam koji je to bio. Ali, da, to je nekako "proklet ako to učiniš i proklet ako ne." Stvorili smo društvo u kojem, ako nekoga pitate o njegovom mentalnom zdravlju, ljudi misle da je to nepristojno. Ali ako ne pitate ljude o njihovom mentalnom zdravlju, mogli bi postati bolesniji, ili samoubilački, ili beskućnici, ili uhićeni, ili svi naši slušatelji znaju sve loše ishode neliječenih mentalnih bolesti.

Michelle: [00:09:20] Točno. Mislim, jesam li vam ikad rekao o vremenu kada sam napunio ACL i pao izvan podzemne željeznice? Netko me pozvao u Hitnu pomoć jer mi je koljeno bilo toliko slomljeno da sam toliko boljeo. Uđem u hitnu pomoć i tip mi reče: "Jesi li zdrav?" Ja kažem, "Pa, što podrazumijevate pod zdravim?" Oni su poput: "Pa, imate li kakvih bolesti?" Rekao sam, "Pa, imam shizofreniju." I brzo me tip pita: "Čuješ li glasove?" I kažem, "Ne. Ovdje sam zbog koljena. " I jednostavno sam se stvarno naljutila. Izašao sam iz ambulante, sjeo u taksi i otišao. Izvoli. Nisam platio tu naknadu za hitnu pomoć.

Gabe: [00:09:55] Baš kao što smo razgovarali u prethodnoj epizodi s našom prijateljicom Rachel, šizofrenicom.

Michelle: [00:09:59] Da.

Gabe: [00:10:00] Ušla je sa svim tim simptomima i samo je ponavljala, "Trebam njegu. Molimo pokrenite test. Pogledajte me, nešto nije u redu. " A oni su samo inzistirali da joj je to u glavi i da ne bi ni pokrenuli osnovni test. A kad je napokon angažirala pomoć svog oca, izvršili su testove i ustanovili da joj sve nije u glavi. Pa što ako bi je odgodili toliko dugo da bi imala komplikaciju ili umrla? Sve zato što su samo željeli ići na jednostavnu stvar? I ne želim ovo pretvoriti u, poput "odabira doktora", jer to nije ono što pokušavam reći. Samo bih volio da ljudi budu svjesniji da ljudi s bipolarnom bolesti, shizofrenijom, velikom depresijom, psihozom, itd. - i mi obolijevamo. Imamo tjelesne bolesti.

Michelle: [00:10:44] Da.

Gabe: [00:10:45] Mentalna bolest ne znači da živite vječno. Očito ćemo umrijeti od nečega.

Michelle: [00:10:49] Iz nečega, da. I također, samo kad ga vratite znaš, ljudi koji se vole posuditi ili kupiti lijekove od tebe? Ne znate jesu li možda alergični na lijekove? Pa što ako ti dam tabletu i što ako umreš?

Gabe: [00:11:02] Da.

Michelle: [00:11:03] Onda je to moja odgovornost.

Gabe: [00:11:03] Na čija vrata ćete onda pokucati?

Michelle: [00:11:06] Da. Tko će onda u zatvor? Nikad ne znaš.

Gabe: [00:11:09] Pretpostavljam da će to biti mali šizofreni diler droga.

Michelle: [00:11:11] Mali šizofreni diler droge. Moram napraviti tu košulju, "mali šizofreni diler droge". Izvoli.

Gabe: [00:11:18] Da, da. To nije u redu. Proširimo to na trenutak. Znate da ima puno ljudi s mentalnim problemima, puno ljudi s mentalnim bolestima, puno ljudi sa shizofrenijom i bipolarnim poremećajem, koji su jednostavno slomljeni. Mislim, jednostavno su mrtvi. A oni su toliko očajnički potrebni za novcem da bi platili medicinsku njegu, platili hranu, platili stan, vrag, otišli u kino i osjećali se kao normalna osoba, da kad netko prošeta i ponudi im dvadeset dolara za jedan od njihove tablete koje su dobili za ne dvadeset dolara, čini se kao dobra ideja. Ne zato što su zli, već zato što su tako očajni za novcem. Sad znaš da je naš slučaj drugačiji, Michelle. Imamo sreće Imamo obitelji u kojima smo definitivno srednja klasa i nismo očajni za novcem. Ali možete li vidjeti kako bi se to moglo dogoditi? Vidiš li to?

Michelle: [00:12:04] Vidim kako se to može dogoditi jer su vam propisane tablete koje drugi ljudi žele. I, poput, znate, opioidne krize. Naravno, znate da ljudi jednostavno postanu ovisni o tabletama i onda žele trgovati tabletama. Ljudi žele kupiti tablete i to se jednostavno pretvorilo u cijelu krizu.

Gabe: [00:12:20] Da, doslovna kriza. Za ljubitelje ABC-ovog "The Connera" ovo je bilo nekako, bez pada u rupu zečjih ruža Roseanne, ovo je bila neka vrsta stvari. Rečeno je da cijela zajednica trguje tabletama jer su bile slomljene. Nisu imali novca, nisu si mogli priuštiti ispunjavanje recepata. Pa su pokušavali nekako liječiti. Nisu pokušavali biti ovisnici. Nisu bili na ulicama prodavajući drogu i pokušavajući se popeti. Samo su pokušavali liječiti svoja zdravstvena stanja. No, budući da im je zdravstveno osiguranje bilo tako prljavo, nekako su imali potrebu dijeliti svoje resurse. Da udruže svoje resurse. I na kraju, u emisiji se Roseanne predozirala jer je drogu dobivala bez liječničke njege i uzimala ih je previše u krivo vrijeme. To se događa u stvarnom životu. I mislim da puno puta klevetamo ljude koji prodaju drogu i klevećemo ljude koji kupuju drogu, jer mislimo da imamo tu ideju, kao, znate, ne znam gangstere , i ovisnici o drogama, i zli ljudi. Ali ono što zapravo imamo su očajni ljudi koji pokušavaju samostalno liječiti svoje bolesti koji si ne mogu priuštiti dobru medicinsku skrb.

Michelle: [00:13:25] To je stvarno dobra poanta. Jer ako si ne možete priuštiti dobru medicinsku njegu, kako možete pokušati riješiti problem?

Gabe: [00:13:31] Slušajte, mislim da svatko tko sluša emisiju zna da sam veliki zagovornik univerzalne zdravstvene zaštite. Vjerujem da je to rješenje za mnogo toga, ali ja sam samo bipolarni čovjek, tako da me nitko neće slušati. Ali samo želim to iznijeti da, 1) ako imate lijekove, nemojte ih prodavati, opasno je, i 2) ako ste u situaciji da ne možete dobiti dobru medicinsku njegu, borite se tako žestoko. Samo se tako jako bori. Pronađite zdravstveni odjel, nazovite hitnu pomoć, nazovite lokalnu hitnu pomoć, pronađite plan plaćanja, pronađite kliznu vagu. Budući da kupnja lijekova kod drugih ljudi može izgledati kao fiskalno odgovorna stvar, ali to je stvarno, stvarno opasno. I ne govorim ovo jer mislim da ste loši ljudi. To govorim jer želim da imate bolje ishode. Dakle - to je naš "vrlo poseban trenutak" na Bipolaru, šizofreničaru i podcastu. Što više znaš.

Michelle: [00:14:23] Što više znate. Zarađujem od sponzora, a ne od prodaje tableta. Odmah se vraćamo.

Najavljivač 2: [00:14:28] Ovu epizodu sponzorira BetterHelp.com. Sigurno, prikladno i pristupačno internetsko savjetovanje. Naši savjetnici su licencirani akreditirani profesionalci. Sve što podijelite je povjerljivo. Zakažite sigurne video ili telefonske sesije, plus chat i poruke sa svojim terapeutom kad god smatrate da je to potrebno. Mjesec internetske terapije često košta manje od jedne tradicionalne seanse licem u lice. Idite na BetterHelp.com/ i iskusite sedam dana besplatne terapije da biste provjerili odgovara li mrežno savjetovanje za vas. BetterHelp.com/.

Michelle: [00:14:59] I vratili smo se.

Gabe: [00:15:00] Michelle, koje su još dosadne stvari koje se pojavljuju u vezi s našim lijekovima? Osim, naravno, onih kojih smo se već dotakli, kao i gotovo svake epizode? Kako kad ljudi kažu: "Jeste li već uzeli lijekove?" Da je to baš poput nevjerojatno ponižavajućeg pitanja. Ne sviđa vam se što kažem? Krivnja za moju mentalnu bolest. Dakle, samo ćemo preskočiti tu, jer, stvarno, mislim da to već svi znaju.

Michelle: [00:15:21] Pa, još je nešto neugodno: "Morate li se popeti na lijekove? Možda trebate popiti lijekove? " Ili, "rade li vaši lijekovi i dalje?" Ili što kažete na ovo: „Jeste li ovisni o svojim lijekovima? Ovisni ste o svojim lijekovima. "

Gabe: [00:15:33] Ljudi jednostavno ne mogu razumjeti da je upravljanje lijekovima razumna stvar. Razumijem da je to neobično, jer mnogi od nas su mladi. Mentalne bolesti dijagnosticiraju se između 16 i 24 godine, a ljudima je jednostavno neugodno s idejom da 20-godišnjaci i 25-godišnjaci i 30-godišnjaci uzimaju svakodnevne lijekove. I evo u čemu je stvar, sada imam više od 40 godina i imam puno manje sramoćenja od tableta. Kao gotovo nijedan. Moji vršnjaci, i oni su svi stariji od 40 godina. I svi su poput: "Pa, Gabe uzima lijekove kao i ja." Ali kad sam imao 25 ​​godina, rekli su: "Awwwwww!" Djeca su doista zla prema drugoj djeci. I da, gadim se što zovem djecu od 20 godina. No, što ste stariji, manje je lijekova stigmatizirano, jer ih mi bolje razumijemo. Kako educirati mlađe ljude da im samo trebaju lijekovi? To je sranje. Imate ozbiljnu i trajnu mentalnu bolest i morate ih uzeti.

Michelle: [00:16:26] Teško je. Stvarno je teško. Kad su me prvi put stavili na lijekove, nisam želio biti na lijekovima. Prvi lijekovi koje sam uzimao nisu dobro prošli. Mrzila sam ih i završila sam na psihijatrijskom odjelu. A kad sam se vratio u svoju spavaonicu, uzeo sam te lijekove, bacio ih u WC i rekao da nikad više ne pijem lijekove. I pogodite što se dogodilo dva mjeseca kasnije? Završio sam natrag na psihijatrijskom odjelu. Dakle, očito to nije bilo ispravno rješenje. Ali lijekove sam dobio tek kasnije. Sve do otprilike možda šest mjeseci kasnije, kada sam stavljen na lijek koji me baš podredio. I mislim, to nisu bili najbolji lijekovi, ali samo su me držali mirnim. Ali stvarno još uvijek nisam ni uzimao to redovito kao što sam trebao. Ali osjećam da je to ponos. Toliki je ponos preboljeti. Da prihvatite da su vam potrebni lijekovi. Morate ga uzeti. A ako propustite, stvari možda neće ići dobro. Dakle, zapravo sam samo prebolio sebe i prihvatio da mi to treba. Kad imate 20 godina, ne želite misliti da vam trebaju lijekovi. Jer vi samo mislite da su lijekovi za starije ljude, ili da su lijekovi za lude ljude. Nisam lud. Ne trebaju mi ​​lijekovi. Ne treba mi uopće. Vidite, danas nisam uzimao lijekove i imam sjajan dan. Ali tijekom cijelog dana bilo je kao: „Vidiš! Nisam uzimao lijekove i imam dobar dan. " Ali tada nisam shvatio, zašto mi se to uvijek iznova vrti u glavi i iznova ako imam tako sjajan dan? Nisam to ni shvatio dok napokon nisam odlučio da želim biti puno sretnija, smirenija osoba, a ja ću samo uzimati svoje lijekove i trebao bih ih uzimati. A onda mi se život popravio nabolje.

Gabe: [00:17:52] Očajnički se pokušavam ne nasmijati pomisli da mislite da ste mirna osoba.

Michelle: [00:18:01] [smijeh]

Gabe: [00:18:01] Michelle, imam bipolarni poremećaj i imam drugačiji problem. Jer s bipolarnim poremećajem, svi razumiju krajnosti: niska samoubilačka depresija sve do krajnjih visina. Znaš, božanska manija, ti si nepobjediv. Ali to je poremećaj spektra. Možete biti u sredini. Dakle, ako se potpuno ne liječite bipolarnim poremećajem, na kraju ćete postati stereotipni. Završit ćete u sredini. Završit ćete mirni i racionalni i sve ostalo. Toliko ljudi se nekako zabrlja, jer odluče: "Neću više piti tablete." I prestanu uzimati sve tablete i tada su u normalnoj fazi i svima kažu da znaju „Hej, vidi! Više mi tablete ne trebaju, jer sam na traci. Pronašao sam ovaj novi biljni lijek ”ili što već.

Michelle: [00:18:46] Oh, biljni čajevi! Volim kad ljudi lijekove zamijene biljnim čajem.

Gabe: [00:18:51] A s bipolarnim poremećajem, osjećaju se dobro neko vrijeme. Bicikliranje bi moglo trajati tjednima, mjesecima ili čak godinu dana. Dakle, oni govore svim tim ljudima, tijekom iduće godine ili mjeseci, da su dobro i da upravljaju bipolarnim poremećajem s popunjavanjem praznog mjesta. A onda na kraju, oni bicikliraju. Jer tako djeluje bipolarno, oni prelaze na maniju i tada se događaju sve vrste smiješnih i opasnih stvari. Ili se spuštaju do depresije, gdje se događaju sve vrste zastrašujućih i mračnih i opasnih stvari, a nisu u redu. Ali naravno, svi se ljudi sjećaju: "Pa, ja nisam taj tip. I rekao mi je da bipolarni poremećaj liječi biljnim lijekovima, trčanjem na traci i jogom! " I svi to pokušavaju oponašati. I teško je to pobijediti, jer netko nam je rekao ono što smo željeli čuti. Što je da ga možemo pobijediti bez lijekova, a tom je momku tada dobro išlo ili toj ženi to dobro ide.

Michelle: [00:19:48] Da.

Gabe: [00:19:49] Volio bih da više ljudi shvati da će netko bez lijekova koji ima bipolarni poremećaj prirodno dospjeti na sredinu ceste. To je kako bolest djeluje. To nije dokaz da su ga pobijedili.

Michelle: [00:20:05] Točno. I svi ti ljudi, možda su na antidepresivima ili nešto slično, i počnu se osjećati bolje, a ja se osjećam tako sjajno da mi ove tablete više nisu potrebne.

Gabe: [00:20:11] Točno.

Michelle: [00:20:13] Što mislite da je razlog taj što se osjećate tako sjajno? To je zbog lijekova.

Gabe: [00:20:17] Da. A za mnoge ljude s teškom depresijom ili čak, znate, poput, bipolarnog II poremećaja itd., Dan kada prestanete uzimati lijekove nije dan kada se dogodi kriza. Zaista bi mogli proći tjedni ili mjeseci nakon što ne budete uzimali lijekove takav ishod. Gotovo mislim da imate sreće, jer ako prestanete uzimati lijekove, rekli ste da u roku od nekoliko dana počinjete imati vrlo štetne nuspojave. Tako da to možete nekako brže popraviti. Drugi ljudi s kojima sam razgovarao, napustili su lijekove i prošlo je šest mjeseci prije nego što su se srušili. Prošla je godina prije nego što su se srušili.

Michelle: [00:20:50] Stari cimer, kad bih se probudio ujutro, ne bih odmah uzimao lijekove. Samo bih počeo koračati u dnevnoj sobi, a ona bi rekla: "Jeste li već uzeli lijekove? Možete li već uzeti svoje lijekove? " Kao što je odmah mogla reći da još nisam uzeo lijekove. Tako da mislim, lako je kad imate osobu koja vas nekako promatra. Reći vam da uzimate lijekove kad to ne radite. Inače bih možda volio "la-de-dah" ili "gusle-dee-dee" i baš kao da ih ne uzimam. Lutajte okolo, ili ne znam imate li ikad ovaj problem, ali ja ću spavati, a onda se počnem osjećati tjeskobno i ne želim ustati. Ali znam ako se ustanem i uzmem lijekove, osjećat ću se bolje. Ali radije bih samo ležala u svom krevetu osjećajući se nekako tužno, nekako tjeskobno i ne želim se suočiti s danom. Ali kad bih samo ustao i uzeo lijekove, imao bih sjajan dan. Ali umjesto toga ležao sam u krevetu zabrinut i ne radeći ništa.

Gabe: [00:21:37] I ovo je sjajna zamisao zašto - znam da se u ovoj emisiji radi o lijekovima, pa nećemo pasti u zečju rupu na ovoj, ali - zato su to lijekovi i terapija. To su lijekovi, terapija, iskustvo i vještine suočavanja. Nisu samo lijekovi. Budući da ste opisali da su lijekovi tamo, imate prave lijekove, lijek je u vašem stanu i znate što trebate učiniti, ali vi ste odlučili ležati u krevetu i razmišljati o problemu. Odlučili ste ne ustati iz kreveta, a to nije nešto što lijekovi mogu popraviti. To je nešto što donošenje boljih odluka i terapija može popraviti. Jer i ja radim potpuno istu stvar. Imam. Ja sam sabotiram i znam da to radim. I radeći s dobrim terapeutom, učeći dobre vještine suočavanja i samo upravljajući ovim poremećajem gotovo 20 godina, naučio sam to. Na takav sam način ožičen i moram si reći: "Gabe, ustani iz kreveta i idi raditi." Ali to nisam naučio prvi dan. I zato svaki razgovor o lijekovima nije potpun bez razumijevanja kako to utječe na vaše tijelo i kako mu možete pružiti najbolje šanse za rad. Nije samo čarobna tableta ta koja čarobno sve čini boljim. To je tableta koja vas stavlja u najbolji položaj za uspjeh, ali svejedno morate odraditi svoj dio, kao što ste upravo ilustrirali.

Michelle: [00:22:56] Da, definitivno.

Gabe: [00:22:58] Da. Dakle, ne preuzima kontrolu nad sobom, ili bi Michelle Hammer automatski natjerao ustati iz kreveta i zaustaviti koračanje.

Michelle: [00:23:06] Točno. Mislim ponekad, pokušam ih pripremiti večer prije, ali ni to ne uspije uvijek.

Gabe: [00:23:13] Da. Uzimate tablete čudnije od ikoga koga sam ikad vidio. Stvarno. Koristim ono što volim s ljubavlju nazivati ​​"slučajevima baka pilula", jer su ih tako moji prijatelji zvali kad sam imala 25 godina. Ali koristim, znate, ima dan u tjednu? Plastična je i iskačem je. I imam dan tableta, gdje ih stavljam u sitnice.

Michelle: [00:23:30] Moji se tamo ne uklapaju.

Gabe: [00:23:31] Nabavite veći.

Michelle: [00:23:33] Napravim vlastiti kutiju za pilule, a vi ih možete dobiti i šizofreni.NYC.

Gabe: [00:23:36] Što? Zašto ne napravite kutiju za tablete koja odgovara tabletama od svih sedam dana?

Michelle: [00:23:39] Ljudi su mi to sugerirali. Ali ako to naručim, bit će jako skupo i ne znam hoće li netko kupiti tako skupu kutiju za pilule.

Gabe: [00:23:45] Ne, ne tražim od vas poslovni model. Pitam zašto ne odete u lokalnu trgovinu i ne kupite Michelle Hammer futrolu s tabletama kako bi se vaše tablete nalazile na povoljnom mjestu svakog jutra?

Michelle: [00:23:56] Jer se ne želim osjećati kao moja baka.

Gabe: [00:23:58] Je li to zaista razlog?

Michelle: [00:23:59] Nekako.

Gabe: [00:23:59] Dakle, evo istine, ako sam potpuno iskren -

Michelle: [00:24:02] Stigmatiziran sam. Stigmatiziram se.

Gabe: [00:24:05] Nisam koristio ni kutije, jer se nisam želio osjećati kao moja baka, i godinama sam to radio na način na koji vi to radite. Imao sam Tupperware, a ne Ziploc torbu.

Michelle: [00:24:12] Imam Ziploc vrećicu u kojoj su sve moje tablete.

Gabe: [00:24:14] Da. Učinio sam to upravo na taj način i imam veliku sreću. Moja voljena supruga, Kendallu se to uvijek vrati -

Michelle: [00:24:21] Tako je puna ljubavi. Voli me više nego što voli tebe.

Gabe: [00:24:23] To nije istina.

Michelle: [00:24:25] To mi je rekla sinoć.

Gabe: [00:24:25] To nije istina.

Michelle: [00:24:26] Kad je ušla u gostinjsku sobu i privila se uz mene.

Gabe: [00:24:28] Oh. Pa, to je neugodno. Ali to se uvijek vrati Kendallu. Jer Kendall je shvatio da to nije najbolji način. I pitala me zašto sam to učinila na ovaj način? A ja sam rekao, "Znaš da jednostavno nemam. Prsti su mi debeli. Ispustila sam male tablete. Mrzim to. Želim se nositi s tim što je manje moguće ljudski. " A ona je rekla: "Zašto ne napravim vaše tablete umjesto vas? Pravit ću vam tablete jednom tjedno. " I ona to čini. Sastavlja ih umjesto mene. A ja jednostavno moram posegnuti za ormarićem i uzeti "M" za ponedjeljak.

Michelle: [00:24:59] "M" znači ponedjeljak?

Gabe: [00:24:59] Da. "W" za srijedu.

Michelle: [00:25:01] "W" znači srijeda. Ali što znači "T"?

Gabe: [00:25:05] Pa moji su posebni. Imam "T" i "TH".

Michelle: [00:25:09] Oh.

Gabe: [00:25:09] "T" je utorak, a "TH" znači četvrtak.

Michelle: [00:25:10] Ma, pogledaj to.

Gabe: [00:25:12] Da, kupujem kvalitetu.

Michelle: [00:25:13] Stvarno. Koje je boje vaša futrola za tablete tamo?

Gabe: [00:25:17] Imam jedan za jutro i jedan za noć. Jutro je ljubičasto, a noć zeleno. A znate li zašto su ljubičaste i zelene?

Michelle: [00:25:24] Jer to su vaše omiljene boje?

Gabe: [00:25:25] Ne. Jer su boje oporavka.

Michelle: [00:25:27] U redu, boje za oporavak.

Gabe: [00:25:29] Da. A ja sam u ...?

Michelle: [00:25:30] Oporavak.

Gabe: [00:25:31] Nije nam ostalo puno vremena, ali jedna od stvari o kojima želim razgovarati prije nego što krenemo su ljudi koji kažu, "Pa, slažem se da imam veliku depresiju, shizofrenija, ili bipolarna, ali lijekovi mi ne djeluju. " I to nekako puno dobijem kad ljudi kažu: „Lijekovi mi ne djeluju. Lijekovi mi ne djeluju. " I uvijek u sebi mislim, to je nemoguće. I evo zašto mislim da je to nemoguće: imam nekako standardni odgovor koji dajem svima. A ono što u osnovi objašnjavam jest da postoji oko 300 odobrenih lijekova. I, na primjer, ja sam na njih pet. Uzimam pet različitih lijekova. Dakle, ako koristimo 300 kao procijenjeni broj koji su vani, i ukupno pet lijekova, a zanemarujući stvari poput doziranja i slično, i samo uzimajući u obzir kombinacije, ima 19 bilijuna petsto osamdeset dva milijuna osamsto trideset sedam tisuća petsto i ukupno šezdeset potencijalnih kombinacija. To čak i ne uzima u obzir raspone, poput mjesta na kojem ste stavili lijek od 40 miligrama, a zapravo vam treba 80. To su samo kombinacije samo za nazive lijekova. Pa kad mi ljudi kažu: "Hej, vidi, probao sam ih sve." Postoje bilijuni na bilijunima kombinacija, a čak nije moguće ni da ste ih sve isprobali.

Michelle: [00:26:46] Toliko sam probao. Isprobala sam toliko različitih kombinacija. Isprobala sam toliko različitih doza i svega dok konačno nisam pronašla ono što djeluje. Dugo traje. Nije lako, ali napokon sam pronašao ono što djeluje i držim se dok nešto ne pođe po krivu ili nešto slično.

Gabe: [00:27:03] A ljudi pitaju zašto to traje toliko dugo? I to ću opet objasniti: vratite se na broj pet. Svakom lijeku koji je liječnik propisao potrebno je oko šest tjedana da dosegne razinu učinkovitosti, tako da zapravo mogu vidjeti što čini vašem tijelu i vašoj osobnosti te kako liječi vašu bolest. I ne mogu prepisati svih pet odjednom, jer ako imate nuspojavu, oni ne znaju koji lijekovi uzrokuju nuspojavu. Stoga ih imaju tendenciju propisivati ​​jednog ili dva odjednom. Pa krenimo s jednom po jednom, i pod pretpostavkom da je svaki put točna doza pet puta šest je trideset. To znači da u najboljem slučaju to traje više od šest mjeseci prije nego što liječnik dobije pravu kombinaciju lijekova. A to nije moguće. Nije. Liječnici nisu magija. Trebat će povećati ili smanjiti dozu. Lijek će uzrokovati nuspojavu koju nisu očekivali itd. I morat će se prilagoditi. I zato se morate udružiti sa svojim liječnikom. Udružite se sa svojim psihijatrom kako biste mogli prijaviti te simptome i imati najbolje moguće ishode za najniže moguće simptome. Ali toliko ljudi vjeruje da će ovo biti poput aspirina. Ući ćete i reći: "Ja imam bipolarno!" "Pa evo malo aspirina!" "Oh! Sad nemam bipolarne! " Da. To ne djeluje na taj način.

Michelle: [00:28:12] Morao sam objasniti tu situaciju svojim prijateljima i ljudima toliko puta kad su bili poput: "Oh, uzrujani ste! Oh, samo uzmi tu tabletu. " Ja sam poput: "Nije poput aspirina. Nije poput Aleve. Nije glavobolja kada možete jednostavno popiti tabletu i natjerati je da nestane. Puno je složenije od toga. " Puno je složenije od toga. Ali, Gabe, znaš li što bi bila zabavna igra? Zamijenimo tablete za taj dan.

Gabe: [00:28:33] Ne. To je primjer nečega što je smiješno reći, ali užasno, užasno, užasno raditi.

Michelle: [00:28:42] Bih li izrastao u gigantskog crvenokosog muškarca?

Gabe: [00:28:45] Postao bih pomalo ljutiti šizofreničar.

Michelle: [00:28:48] Da. Prebacimo se.

Gabe: [00:28:49] Ali mislim da se ne bih ljutio jer sam shizofreničar. Mislim da bih se naljutio jer sam Njujorčanin.

Michelle: [00:28:53] Da. Zašto jednostavno ne postanete New Yorker?

Gabe: [00:28:57] Mislim da nije. Ne želim.

Michelle: [00:28:58] Ne biste stali u podzemnu željeznicu.

Gabe: [00:28:59] To je istina, ne bih. Sretni blagdani, svi, od Bipolara, Šizofrenika i Podcasta. Hvala vam na slušanju. Učinite sve stvari koje vas uvijek molimo, uključujući ostavljajte nam recenzije i komentare svugdje, i molim vas podijelite ovo na Facebooku. Ako imate ideje za teme, pošaljite nam e-poštu na [email protected] i budite dobri prema sebi, a vidimo se sljedeći tjedan.

Michelle: [00:29:21] Nije na prodaju!

Spiker: [00:29:23] Slušali ste Bipola, šizofrenika i podcast. Ako volite ovu epizodu, nemojte je zadržavati za sebe. Idite na iTunes ili željenu aplikaciju za podcast da biste se pretplatili, ocijenili i pregledali. Da biste surađivali s Gabeom, idite na GabeHoward.com. Da biste radili s Michelle, idite na shizophrenic.NYC. Za besplatne izvore mentalnog zdravlja i internetske grupe za podršku idite na .com. Službena web stranica emisije je .com/BSP. Možete nam poslati e-poštu na [email zaštićen]. Hvala vam što ste slušali i široko dijelite.

Upoznajte svoje bipolarne i šizofrene domaćine

GABE HOWARD formalno je dijagnosticiran bipolarni i anksiozni poremećaji nakon što je 2003. preuzet u psihijatrijsku bolnicu. Sada je u oporavku, Gabe istaknuti aktivist za mentalno zdravlje i domaćin nagrađivanog podcasta Psych Central Show. Također je nagrađivani pisac i govornik koji putuje po zemlji kako bi podijelio šaljivu, ali poučnu priču o svom bipolarnom životu. Da biste surađivali s Gabeom, posjetite gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER službeno je dijagnosticirana shizofrenija u 22. godini, ali pogrešno joj je dijagnosticirana bipolarna bolest u 18. Michelle je nagrađivana zagovornica mentalnog zdravlja koja se pojavljuje u tisku diljem svijeta. U svibnju 2015. godine Michelle je osnovala tvrtku Schizophrenic.NYC, liniju odjeće za mentalno zdravlje, s misijom smanjenja stigme započinjanjem razgovora o mentalnom zdravlju. Čvrsto je uvjerena da vas samopouzdanje može dovesti bilo gdje. Da biste surađivali s Michelle, posjetite Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->